20 Mart 2013 Çarşamba

PIZZA RAFFAELE!

Şimdiye kadar yediğiniz tüm pizzaları unutun! Evet, biliyorum klasik bir giriş oldu... Ama gerçekten durum bundan ibaret! Nasıl mı?

Tepsi de pişen pizzalar mı? Hayır!
Salçaya boğulmuş pizzalar mı? Hayır!
Kurumuş malzemeler mi? Hayır!
İşte bahsettiğim tam da bu! Tepside değil Taş Fırın'da taşta pişiyor hem de salça ile değil 4 değişik baharatlı özel domates sosuyla...


Üzerinde ise kurumuş malzeme değil Türkiye'nin en kaliteli ve dolayısıyla en pahalı şarküteri ürünleri var.
Peynirler Hollanda ve İtalya'dan, etler ise özel kesim...

Menüde ne yok ki, deniz mahsüllüsünden etlisine sebzelisine kadar çeşit çeşit kendinize özel hazırlatabileceğiniz pizzalar, salatalar, çorbalar ve tatlılar...

Günlük değişen çorba menüsünden ben balkabağı çorbasını ve mekanın spesiyali olan Pizza Rafaele'yi tercih ettim, sıra tatlıya geldiğinde ise bir sürprizle karşılaştım! Nutellalı pizza! Aman yarabbi! Akıllara zarar dedirten bu büyük lezzetin fiyatı ise küçük; 12.5 TL!
 
Karşılaştırma yapalım, özellikle bildiğimiz klasik pizzalara göre boyu boyundan huyu huyundan büyük:) Fiyatlar mı tam tersi:) Rakiplerini kıskandıracak cinsten, hani 'ucuza güzel ve sağlıklı lezzet nasıl olur?' mantığı...

Ataköy ve Bahçeşehir'deki şubelerden birçok insan tanısa da, ben yeni açılan Levent'teki yeri keşfettim. Sıcacık bir atmosfer, ahşap mobilyalar, en sevdiğim yuvarlak masalar üzerinde taze beyaz çiçekler, pizzanın yapılış evrelerini bizzat görebileceğiniz açık mutfak, loş aydınlatma ve bahçe... Diyorum ya burası pizzacı değil, lüks pizza restoranı hiç değil! Burası sadece pizzayı 'Pizza' gibi yiyebileceğiniz ev sıcaklığında bir mekan!


Bu arada unutmadan, 30 dakikada gelmezse bedavaya gelen pizza servislerinin yanında geç kaldığında üzerine para bile vereceğiniz pizza servisi de var! Hatta salata da... Özellikle Levent tarafındaki iş yerlerine özellikle duyurulur...

İşte mekanın iletişim bilgileri,

Levent: 1. Levent Carsi Meydan , No: 24 / Telefon:  0 212 282 87 87 - 0 212 282 87 37
Ataköy:  7 - 8. Kısım,  M.Sinan Sitesi,  L-5-D  /  Telefon:  0 212 661 69 06  -  0 212 661 69 16 - 0 530 581 85 83
Bahçeşehir:  Gölet Mevkii, Loca AVM, B-1 Kapı, Kat 2  /  Telefon:  0 212 669 57 58  -  0 212 669 52 51 - 0 530 581 85 84

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder